Collega ZZP’er aan het woord
Mijke Hoogeslag is een collega zzp’er van Willem-Jan in evenementenorganisatie. Zelf heeft Mijke een specialisme in communicatie. “We vullen elkaar goed aan! De eerste klus samen was een relatiegeschenk. Een afscheidscadeautje voor de medewerkers voor Hogeschool Domstad, die ging fuseren met Hogeschool Utrecht. Het was een beeldje van een rugzak, waar een boodschap inzat. Daarna hebben we veel meer opdrachten samen opgepakt.”
“Die vanzelfsprekendheid. Dat is typisch Willem-Jan.”
Focus, passie en enthousiasme
“Voor INNOVAM kreeg ik de vraag 5 evenementen rondom de lancering van de film De Autovakmannen in 6 verschillende theaters te organiseren, inclusief voor- en na programma en de logistieke organisatie. Ik schakelde Willem-Jan in eerste instantie in voor de aankleding. Maar uiteindelijk heeft hij zowel de aankleding als de logistiek en de bijbehorende techniek opgepakt. Door zijn open manier van communiceren en positieve mindset vertrouwde ik hem snel en liet ik hem direct schakelen met de opdrachtgever. Het scheelde mij veel werk, maar kon er blind op vertrouwen dat het goed kwam.”
“Met zo’n enorme organisatie waren er uiteraard een paar spannende momenten! Dan moet ik even niets tegen hem zeggen en is hij helemaal gefocust. Het komt dan eigenlijk altijd wel goed. Maar loopt het even niet helemaal zoals hij voor ogen had, dan baalt hij daar zo verschrikkelijk van! Dat siert hem. Hij is betrokken en pakt met enthousiasme en passie de opdracht op.”
Die vanzelfsprekendheid. Dat is typisch Willem-Jan.
“Voor Wij Techniek verzorgt Willem-Jan relatiegeschenken en branded kleding. Bij de naamsverandering van Otip naar Wij Techniek wilden we alle medewerkers een vest geven. Zo typisch. Willem-Jan had een vest naar mijn huis gestuurd met een foto van hoe het eruit zou komen te zien. Ik was nog niet helemaal om. En wat doet Willem-Jan? Die stapt in de auto en rijdt naar het reclamebureau om te sparren hoe het beter kan. Niets is te veel. Die vanzelfsprekendheid, dat is Willem-Jan.”
Van trekmuur tot fruitsticker
“Een laatste voorbeeld, en ik heb er nog tientallen hoor, is OOMT. Dat is het opleidings- en ontwikkelingsfonds van de mobiliteitsbranche en iedereen die daarvoor werkt. Samen hebben we een aantal evenementen en promoties opgepakt met als doel de medewerkers van de branche kennis te laten maken met wat OOMT voor hen kon betekenen.
Zo hebben we op de autobeurs gestaan met de slogan: hoe vet is jouw toekomst? Willem-Jan kwam met het geweldige idee een krokettentrekmuur in de stand te plaatsen! Hij regelde alles tot in detail. Tot de vlaggetjes aan toe. Het was een echte eyecatcher en werkte als een magneet voor bezoekers! Eenzelfde concept verzon hij voor de fietsbranche. Als wielerliefhebber wist hij zich als geen ander te verplaatsen in de doelgroep. Een concept met een terrasje met een appelpunt slagroom was dus zo geregeld!”
Ook kan ik mij ‘OOMT on the road’ nog goed herinneren. Wat hebben we daar ook gelachen! We wilden bij die autobedrijven langs om iets leuks af te geven. We hebben een maand lang met 5 bestickerde auto’s en 2 jonge gasten door Nederland gereden om een kistje mandarijnen af te geven. We startten vanuit een colonne in Houten, waar OOMT gehuisvest is. Willem-Jan was uiteraard paraat om foto’s te maken. Dat leverde echt goodwill van de opdrachtgever op. Vervolgens raakte de campagne in een flow. We kregen appjes met gepelde mandarijntjes. Er wordt binnen OOMT nu nóg over gesproken. Wat mij echter het meeste bijbleef was Willem-Jan. Die 1200 kistjes met mandarijntjes handmatig heeft voorzien van een fruitstickertje met logo! Werkelijk niets is hem teveel.
“Kortom bij Willem-Jan weet je gewoon dat het goedkomt. Ik kan het op nog 100 andere manieren zeggen, maar dat is het eigenlijk. Linksom of rechtsom, het komt voor elkaar. Daarnaast denkt hij altijd proactief mee, wat maakt dat het concept net even professioneler of creatiever wordt. En dat geeft mij in mijn opdrachten als eindverantwoordelijke rust.”



Waar kan ik ú mee helpen?

Evenementenorganisatie
Een evenement is een fantastisch middel om uw merk te presenteren, relaties te versterken of kansen te signaleren. Schakel WJM evenementen – promoties in voor evenementenorganisatie, coördinatie of crewbegeleiding.

Branded foto's op locatie
In het door u gekozen morphsuit van Het Fotomannetje schuilt een professionele fotograaf. Hij verzorgt foto’s met een custom made branded kader die nog maanden op het bureau staat en bezoekers herinnert aan uw evenement.

Branded kleding & accessoires
Zorgen voor een professionele uitstraling van uw personeel of team doet u met uniforme promotionele -, sport – en bedrijfskleding. Van hoodies en mondkapjes tot poloshirts en paraplu’s. U vindt alles in de webshop.

Presentatiematerialen
Presentatie kan zoveel doen voor de beleving van bezoekers! Ik adviseer u graag over de juiste uitstraling, aankleding en diverse presentatiematerialen, zodat uw merk straks schittert tussen de concurrenten.

Giveaways & Relatiegeschenken
Een simpele giveaway aan potentiële klanten of een exclusief relatiegeschenk als bedankje aan vaste klanten? Ga voor een veel gebruikt voorwerp of een geschenk met een ludieke boodschap. Hoe gaat u indruk maken?

Waar kan ik u mee helpen?
Heeft u een vraag of verzoek tot een offerte op maat? Ik ga graag voor u aan de slag! Bel of mail gerust als u vooraf even wilt overleggen of sparren over de beste oplossing voor uw evenement of promoties.
Zij gingen u voor















Kennis maken?
Bel!
+31715426709
Kom langs!
2251 CH Voorschoten
Bedrijfsgegevens
WJM evenementen – promoties B.V.
KvK: 86666916
BTW: NL864042188B01